Sommerhøjskole uge 32 – MGP

Beskrivelse

Kan du lide fest, farver og fed musik? Kunne du tænke dig at lave dit helt eget show – med sang, dans og fede outfits? Og mangler du nogen at gøre det med?

Så skal du totalt meget være med til den fedeste (M)usik, (G)litter og (P)arty-fest på Aarhus Børnehøjskole i uge 32!

Ugen byder på alt fra dans, leg og sangskrivning til sommerhygge med fuld fart og glimmer på. Det hele ender ud i et brag af en fest, hvor vi skal vise alt, hvad vi har lært i løbet af ugen til forældre og søskende.

Så tag en ven i den ene hånd og en mikrofon i den anden og meld dig til årets sjoveste MGP-uge på Aarhus Børnehøjskole.

OBS! Der er et begrænset antal pladser (først til mølle – så vent ikke med tilmeldingen).

• Mandag d. 07. august kl. 09.00 – 15.00
  • Tirsdag d. 08. august kl. 09.00 – 15.00
  • Onsdag d. 09. august kl. 09.00 – 15.00
  • Torsdag d. 10. august kl. 09.00 – 21.00

(Nærmere program sendes til deltagerne).

Aldersgruppe

7-13 år

500 kr. (Kontakt os hvis prisen er en udfordring).

Kontakt

Har du spørgsmål til arrangementet eller andet omkring Aarhus Børnehøjskole, kan du kontakte forstander Thomas Krøyer på: thomas@boernehoejskole.dk – Tlf.: 61214400.

Del på facebook
Del på email